Brouk se čtyřmi koly – VW Beetle

Pokud nepatříte mezi lidi, co počítají každou korunu a chcete opravdu něco stylového, je tento vůz pro Vás jak stvořený. Někteří dokonce tvrdí, že by se tento vůz dobře prodával, i kdyby nebyl moc dobrý. Jenže tento vůz opravdu dobrý je, ačkoli předchozí jeho generace měli menší vady (např. malá tuhost karoserie).
modrý brouk
Už podle vzhledu lze tušit, že s ním zaručeně upoutáte pozornost nesčetných lidí. Přeci jenom vzhled vypouklé karoserie není zas tak obvyklý. Navíc když k tomu přidáte zářivou barvu karoserie, tak je výsledný dojem dokonalý. Nejvyšší rychlost jaké je schopen tento automobil dosáhnout je 260 km/h. Což pro běžného uživatele není na našich cestách zas tak rozhodujícím faktorem.

VW Beetle nemá pohon všech čtyř kol, proto s ním raději nejeďte mimo silnici. Nejspíš by Vás pak čekali četné nepříjemnosti s vyprošťováním auta. Na silnicích je však králem mezi auty, kde ho nezaskočí ani výmoly. Jízda po asfaltu je prostě bezkonkurenční, což také potvrzují četné testy těchto aut a plno spokojených uživatelů.

Výrobní koncern nabízí brouky s několika typy motorů. Systém start-stop je zde přítomen, ale mnozí by ho raději viděli bez něj. Určitě nesmíme zapomenout na jeho spotřebu, která činí v průměru kolem6,5 l na 100 km. Objem kufru tohoto brouky činí 310 litrů, čímž se rovná například Škodě Fabii.
nový brouk
A na závěr to nejlepší. Jak vypadá auto uvnitř? Vizuální pohled s auta nemá chybu. Zvyknout si na startovací tlačítko vedle řadicí páky není problém. Navigace s dotykovým displejem má dobrou citlivost. Otáčkoměr je jen orientační. Sedadla jsou velká s barevným zdobeným prošíváním a ulehčí Vašim zádům.

Zadní sedadla vyhovují spíše dětem. Odhlučnění funguje bez problémů a nekazí jej ani to, že dveře nemají okna z rámů. Dveře nemají plastové kapsy, ale pružné pásky. Odkládat si můžete své věci také na odkládací prostor nacházející na středovém tunelu.

4.2
09