Dieta je mocná zbraň na odbourávání kil

Kolikrát nás již napadlo, že bude potřebovat něco udělat se svojí váhou. Jen je problém, že člověk ani pořádně neví, kde začít. Je tolik různých diet a stravovacích návyků, že jde doslova hlava kolem. Která je ale stoprocentní? A tak se začínáme pokukovat kolem sebe, a když náhodou vidíme nějakou kamarádku nebo kolegyni, jak jí ubývají tukové polštářky a navíc se tváří celkem spokojeně, tak to rozhodně stojí za to ji chvíli pozorovat. Přece jenom nebude moc vhodné se na ni vrhnout, co a jak konzumuje nebo kde bere inspiraci. Tajným zjištěním bylo prokázáno, že si nosí krabičky se zeleninou, sýrem nebo dokonce nějakým masem. Snad po kilech se cpe nějakým bílkovinným skyrem. Občas si něco zalije do misky, ale takový produkt se snad ani v regálech nenalezne. Je to zvláštní a tak se nezbývá než raději zeptat.

Listující žena v knize, aby našla motivaci na zdravou stravu, konkrétně na snídani

Cože to držíš? Aha, proteinovou dietu

Dieta má několik názvů, také se jí říká ketodieta. Je to v podstatě jednoduché, z jídelníčku se vyřadí větší část sacharidů a navýší konzumace bílkovin. Není to žádná novinka, na trhu a mezi uživateli je známá již desítek let. Prakticky jde o velkou změnu metabolismu, kdy se zpracovává potrava na energii. Pro náš organismus je základní zdroj příjem sacharidů. Když ovšem logicky omezíme jejich přísun, tak tělo jich dostane minimum, jen to, co získá z potravy. Energie je ale třeba, tudíž se musí nějakým způsobem získat. Teď je pravý čas sáhnout na zásobu tuků v těle a tukových zásob se u nás nalezne dostatek. Poté tukové polštářky začnou mizet a na nás je to také řádně vidět.

Ženské tělo po držení diety – oblečená do původních kalhot, které jsou příliš velké -  nyní vynikne její vytvarovaná postava

Funguje skvěle

Je pravdou, že člověk má radost z každého úspěchu. Velkou výhodou této diety je, že člověk nemá hlad a většinou ani chuť na sladké. Je to také tím, že je zcela vyvážený jídelníček a především strava se zakládá na mírně zvýšeném příjmu bílkovin a na zelenině. Tělo čerpá energii z tuků a ne ze svalů. Většinou obráceně to funguje u klasických diet a díky tomu nejsou zaznamenány takové výsledky.